lördag 25 september 2010

Bytardagsköp och fredagsmys!

Varit på bytardag i Säbrå idag, "den största". =) Var mest på jakt efter lite extrakläder till Kiron, och det hittade jag, blev en del fint. Hittade en "riddar"förvaring för hörn, ska ha i lekrummet, en bälteskudde till Kiron (att ha extra), 2 böcker, en CD-väska, och en Spiderman-ryggsäck som verkar helt ny, den ska han få i födelsedagspresent. Sen blev det 4 par byxor (perfekta till dagis!) och 3 fina tröjor till honom. Är mest nöjd med P.OP-tröjan, jättefin!
Till Tiril blev det en pyamas, en tunika (som ny), en Dunnis-bodysuit, MOLO-body, orange body, Ej Sikke Lej-tights och P.OP-tights. =) Det mesta i stl. 86/92 men även lite i 74/80.
Strax ska jag och barnen åka till mina föräldrar, ska sova där inatt och äta kräftor ikväll. Gott!! M ska vara hemma och ha spelkväll med min lillebror och sin bäste vän Daniel, Ms lillebror Mats var oxå bjuden men det verkar inte som om han kan komma...Får se hur M mår imorgon då, haha!


Igår åt vi mumsig lasagne och sedan blev det lite fredagsmys till kvällen! Vi kikade på tecknat, "Svansjön" och gosade i soffan...=) Tiril i sin söta Lingon & Blåbär-klänning som jag hittade på förra bytardagen. =)


2 kommentarer:

Anonym sa...

söta barn, Tiril ser jättefin ut i sin klänning. så mycket kläder du jämt hittar, såna där fina kläder hittar aldrig jag på loppisar=). hoppas ni får det trevligt med goda kräftor o hoppas M inte blir alltför dålig;).

bra att du hade skickat mönstret, ska bli spännande att få se. känns som att jag tagit vatten över huvudet, tänk att jag fått kalla fötter innan jag ens kommit igång o sy haha. i värsta fall finns det ju klänning att låna=).

kram!!

Tina sa...

jäklar, var det den här helgen? åååh jag älskar deras bytardagar, fick du lapp om när den är i april nästa år?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...