tisdag 31 augusti 2010

Bokhyllan i lekrummet.

Vi fick sova lite bättre inatt, jätteskönt, liten fick näsdroppar vid amningen kring 4-tiden, och har annars sovit ganska bra. Gud vad skönt det är att sova, eller hur??!
Imorse innan frukost (jag får ofta nåt ryck på morgonen och röjer undan saker som stör, sätter alltid igång en maskin tvätt det första jag gör oxå...men nu när jag är sjuk och orken inte på topp så tvingar jag M att göra det istället, haha!) rensade vi i Kirons bokhögar, tog undan lite böcker som han vuxit ifrån och sparar dem till Tiril.
Jag är på jakt efter bokstöd till LACK-hyllan i lekrummet, den har ju inga ytterkanter....Men i väntan på bättre nu så fick M en snilleblixt och satte fast en leksaksbrandbil som bokstöd på ena sidan, tycker det blev riktigt kul! =) Brandbilen på ena sidan...Och böckerna om favoriten MAX får stå på andra sidan....=)
Han har även en till liten bokhylla (som jag gjort i träslöjden i sexan eller nåt...=)) på sin egen nivå, och bredvid den en liten fåtölj och plats för CD-spelaren, där sitter han mycket och lyssnar på musik (samma skiva om och om igen!!) , leker och bläddrar i böcker.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...