lördag 24 juli 2010

Pizza på stan...

Hej på er! Jag hoppas ni orkade läsa igenom den långa listan jag tog mig an nedan...=)
Idag ska vi (strax) åka till min lillebror en sväng och sedan på bröllopsfest hos svärfar och Carina i Sandslån, ska bli kul! Jag ska bara hoppa in i duschen först...
Imorgon blir det antingen Birsta eller Junsele, vi får se.
M tog detta foto av mig och lillan imorse när hela familjen krupit ner i vår säng...
Sov halvbra inatt, ammade 1 gång. Igår var vi ju ner på stan och kikade lite på stadsfesten. Köpte inget förutom ett godis-halsband till Kiron. Sen åt vi pizza på Pinnochio.
Tiril vill smaka pappas pizza...man får passa sig när man har henne i knät nu, hon har långa armar och snabba händer!!!
Vill du ha en puss, lillsyrran?!
Som vanligt kliar det ju i rumpan på Kiron, han har så svårt att sitta still, men annars gick det bra och var mysigt att sitta ute och äta.
Glada busan.
Sydde klart ett linne till Kiron igår, här visar han det. Är roligt just nu när man syr åt honom, han är så ivrig att prova! Han väntar nu på tröja i vikinga-tyget som jag fått hem, men den ska vara långärmad så än är det ingen brådska med den....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...