torsdag 10 juni 2010

Lyckligt lottad, husmanskost och vårdcentralen!

Kan bara konstatera... ...vilka underbara ungar jag har!!!

Hur söt får man bli??!



Vilken lyckligt lottad människa jag är. Otroligt. Älskar min vackra familj så ofattbart mycket!
Kiron är dock fortsatt sjuk, har hosta på natten, och imorse upptäckte jag konstiga utslag lite varstans på honom, som stora röda fläckar med vita prickar i, som myggbett fast täta.. Och de kliade. Så nu är M på vårdcentralen med honom, de tyckte vi skulle komma in, han for från jobbet, kändes inte som om buss var nåt alternativ eller att promenera dit...
I övrigt är väl det mesta bra. Lillan snusar en liten stund under gymmet...Nä nu hör jag att hon är vaken och det sprakar i blöjan, haha!!
Vilket fint väder vi fått idag, härligt, men nu hoppas jag Kiron är frisk snart då!
Idag ska vi äta lax och potatis, jag älskar lax! Igår åt vi pölsa...MMM, äter det alltför sällan, och Kiron tyckte också det var gott och åt en stor portion. Han är galen i rödbetor, förresten.
Jag gillar den mesta gamla husmanskosten, men är väl ingen hejare på att laga det själv så ofta. Händer väl att man gör kalops...Annars brukar jag tigga mamma om att göra leverstuvning lite då och då, och blodbröd o vitsås...Mumma!!
Igår hämtade M några fönster till uterummet hos svärfar. Det går framåt, sakta men säkert...Jag sydde klart en kjol till mig själv igår, enklast möjliga! Kanske visar bild imorgon...vi får se. Annars kan ni ju kika i sybloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så söta de är, riktiga fotomodeller tycker jag=). stackars lilla Kiron som är sjuk nu igen, undra va de där utslagen är för något??

jo du är verkligen lyckligt lottad som har så fina barn=)

jag är också himla förtjust i husmanskost fast har fått så lite sån't under min uppväxt så det blir nog en del här ibland. kul att Kiron uppskattar det.

kram på er!!

solokatt76 sa...

Sötaste barnen ever!!

Gillar skarpt bilden där Kiron har fingret i munnen. Han ser så stolt ut Storebrorsan!!

krya på till Kiron

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...