torsdag 20 maj 2010

Nödvändiga inköp, favoritleksaker och värme.

Kiron har varit seg denna morgon, ville "sova mer", så vi blev lite sen till dagis...Vilken värme ute, 20 grader trots att det är rätt molnigt!! Ser verkligen fram emot helgen och hoppas det är lika fint då!
Denna månad måste vi definitivt kika efter ett par skor som Kiron kan ha att leka i på dagis.
Många nödiga inköp i denna månad som det verkar...måste ju väldigt snart hitta en enkelvagn till Tiril också, är på jakt på Blocket, sett några intressanta men tycker inte vi haft råd just då. Och Mattias pratade om några bildelar han måste köpa...oxå tänkte vi väl strax sätta igång med uterumsbygget. Med mer med mer...and on and on...Nån som har lite pengar som ligger och skräpar?
Igår var lillan sådär "arv-retro" igen, äkta alltså, i en body efter M och hans bröder, byxorna är nya sydda av mig... Hon är väldigt förtjust i denna kanin, Kiron älskade den också, han fick den i julklapp av moster Maria med familj sin första jul. =) Nu lockar värmen, ska kånka ut symaskinen och se om jag blir klar med ett långvarigt "projekt" idag...=) Jag får nog ta på mig nåt svalare oxå, nästan helt svartklädd, haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

usch ja, det där med att köpa saker har vi också mycket denna månad. känns som att pengarna försvinner innan man ens fått de;-).

så fin Tiril är i sina retrokläder, helt otroligt att de är så fina efter så många år. hon ser ut att ha det roligt i bilbarnstolen=).

hoppas du fick sytt lite igår och jag hoppas också det blir fint väder i helgen.

önskar er oxå en jättefin helg. kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...