torsdag 13 maj 2010

Kirons första steg i Simply Colors!

När Kiron var kring 10 månader så fick han sin första piké-tröja från Simply Colors...den gången var det jag som fick bestämma hur den skulle se ut, nästa gång var det pappas tur..haha! =) Det är bland det roliga med Simply Colors, man får designa lite själv!
Satt och kikade igenom gamla bilder, och här har ni Kiron (i tröjan från Simply Colors som jag valde), och han tar sina första steg!!Först gäller det att hitta balansen att stå....
...och pappas händer i lagom närhet för säkerhets skull!!!
PUH! Gäller att ha tungan rätt i mun!
Här kommer....
....JAG!!
Och tröjan, den såg ut såhär i min design...=) Den är fortfarande lika fin och blir ett fint minne att spara till Kiron. Jag kommer definitivt skaffa plagg till Tiril också, hon kan ärva tröjan pappa designade (står inte Kiron på den, haha! ) men kanske hon också måste få en "Tiril-tröja"!
Skulle också vilja ha lillasyster storebror-plagg...Kanske en sån här och en sån här!
Gå in på Simply Colors och designa du med, man blir fast, är så roligt att sitta och designa, haha! =)
De har nu också en tävling där du kan vinna presentkort, vill man ju inte missa!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...