lördag 15 maj 2010

Gårdagens lunchträff och kalas! =)

Vi kom hem lagom till lelle och läs igår, sen såg vi lite True Blood innan vi kröp till kojs...Ojojoj jag var uppe till över 22, har nog inte hänt på mycket länge...=) Men det straffade sig lite sen, lillan sov inte jättebra och jag var bra trött imorse...
Haft en mycket trevlig dag igår med massa gott och babbel.

Tiril kalasfin...=) Hos Jessika, alla mammor med barn var med, så roligt att träffa alla och se hur stora alla barn blivit! Ojoj, inga bebisar här inte längre, knappt ens småbarn längre...=)
Kiron underhåller Tiril...
Korv med bröd (var mycket populärt bland barnen) och sedan fika i Jessikas härliga kök!
Lite Pippi hann de med också, efter allt bus.
Vi åkte sen vidare till Bollsta, till svärmor o Voitto.
Jag och min söta son...
Satt ute på deras glasveranda och fikade gräddtårta...=) Riktigt skönt väder, mulet men varmt!!
Farmor med bustrollen.
Sen blev det middag hos mina föräldrar, mammas hemgjorda smarriga pizza!! Och efter det tog hon klippmaskinen i Ms kalufs...vad tycker ni, visst är de mer lika nu, han och Tiril, haha! =)
Nu lockar finvädret, idag vill man vara ute!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, mattias och Tiril är ju slående lika:-o. det är otroligt att se!!

så trevligt ni har haft det med träff o allt=). söta barnen är.

jag är tyvärr uppe senare än 22 varje kväll trots att jag borde somna tidigare, borde ju göra som dig!! True Blood är iaf så grymt bra=).


ha en trevlig lördagkväll!! kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...