tisdag 11 maj 2010

Busflicka och buspojke.

Åh vad gott jag sovit inatt! Tiril sov 6,5 timme i sträck, nytt rekord!! Jag vaknade ett tag före henne med översvämning i sängen bara...haha! Men det får man ta.
Nu är Kiron på dagis, han har längtat dit och pratade mycket om dagis igår.
Vi hade en lugn och skön dag här hemma igår, var så j-la kallt ute så vi var mest inne.
Här är en liten bus-tjej som ligger och sprattlar i babysittern! Hon har på sig en förklädesklänning som jag sydde för länge sen, innan hon ens var påtänkt. Tänk om jag vetat då att min dotter skulle ha den inom en ganska snar framtid...=) Jag vill jag vill JAG VILL smaka på den, jag vill smaka på allt!!!
Vi var ju ändå inte inne hela dagen, tog en promenad och Kiron fick leka lite i en av lekparkerna...tills jag frös för mycket. Gick då hem och krattade och krafsade lite i rabatten innan vi gick in...
Tiril sussade sött nedbäddad i vagnen.
Nu ser jag fram emot fredag, då vi ska träffas i föräldragruppen igen för första gången på 6 månader!!! Jippi!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...