söndag 18 april 2010

Tjuvstart 29-årsfirande!

Japp, på måndag fyller jag alltså 29 år, och eftersom de flesta liksom jag har fullt upp på vardagarna får vi alltså en del besök i helgen. =) Igår kom båda mina systrar med familjer, och här var fullt med barn, vuxna och hundar...(fast hundarna var iofs. mest ute)... Go-tårta, M stod för ihopsättningen, jag stod för dekorationerna...=)
Vackra lilla unge i sina finkläder.
"Morbror" Thomas håller Tiril, konstaterar att hon blivit rätt tung!
Fikadax för kusinerna och moster Maria.
Kusinhemlisar...=)
Go-troll och jag!
"Morbror" Thomas P och Tiril (japp, båda mina systrar har män som heter Thomas....!)
Moster Anki och Tiril.
Lite storleksskillnad?! Thomas hand och Tiril...

Jag fick fina presenter, ett vinställ (tillsammans med M som nyss fyllt oxå) och pengar.
Barnen fick också presenter, Kiron fick solglasögon och Tiril ett gulligt sommarset med skjorta, solhatt och piratbyxor av Anki o Thomas.
På kvällen åt vi mystiskt kött (haha, hittade kött i frysen men det var inte märkt så vi visste inte riktigt vad det var, men tror det var fläskkarré, gott blev det iallafall.) , strips och svampsås. Gott gott Mystery meat a lá Mattias! =)
Kiron knaskillen sprang omkring med sin lekhjälm som vi tagit hem från dagis...
När han lagt sig såg vi lite Millennium (förra veckans avsnitt) innan jag kröp till kojs.
Idag väntar mer besök, mina föräldrar kommer i eftermiddag sen vet jag inte om nån fler kommer...

2 kommentarer:

Maria sa...

Stort grattis i förskott!! (utifall jag inte hinner gratta dig imorgon!) =)
Härligt med tårta och Tiril är faktist en vacker unge...så himla go och söt..skulle vilja nypa tag lite i kinden... haha!

Många kramar och hoppas du får en underbar dag imorgon!

Lena Theres sa...

Grattis på födelsedagen gumman! Jag hoppas din dag har varit fin och att du fått massa goa paket. Så roligt å se hela din familj igen. Det är så konstigt att alla är så stora... Jag kommer ihåg när Johan var liten och irriterande och att vi snodde parfym å kläder av Maria... hehe... Tiden går fort. Du får hälsa så massa. Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...