måndag 19 april 2010

TÄVLING! VINN VALFRI VÅRMÖSSA!

Ja så kommer då äntligen den utlovade tävlingen! Denna har jag för att fira att jag haft över 15 000 besökare, och för att fira Tirils födelse och min födelsedag! =)

Det ni kan vinna är en vårmössa i valfritt tyg, sydd av mig *LillSpooky*.
Det blir TVÅ VINNARE, ni har alltså två chanser att vinna en mössa! Ni får välja mellan dessa tyger i bilden, och ni kan kika här i min syblogg för att se hur mössorna brukar se ut...=) Vill ni vara med och tävla så skriv en kommentar till detta inlägg och se till att lämna mail om ni inte har en bloggadress, så jag kan få tag i dig.
För att öka chanserna får du två lotter om du tipsar/länkar till tävlingen i din blogg, låna gärna bilden ovan, om du inte har blogg kan du tipsa två vänner via mail och skicka kopia av mailen till mig!
Tävlingen avslutas den 1 Maj kl. 20.00!

30 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och grattis på födelsedagen
@->--
Jag skulle gärna vilja vinna en tuff vårmössa av dig. Hälsningar Ylva gullvivan(at)gmail.com

Sandra sa...

Grattis!
Jag är gärna med och tävlar om en mössa!
/Sandra

Evelina sa...

Hej!
Grattis på födelsedagen! Jag vi såklart vinna en av dina snygga mössor!

Anonym sa...

grattis på födelsedagen min vän!! skulle självklart vilja vinna en av dina fina mössor. kram!!

Lena Theres sa...

Grattis på födelsedagen gumman! Hoppas du har haft en fin dag med massa goa presenter. Kram!

Maria sa...

Grattis!

Självklart skulle jag vilja vinna en av dina snygga mössor!

Kramen

Anonym sa...

Hejsan!
Jag brukar läsa din blogg och vill såklart gärna vinna en av dina fina mössor!!
/Erica
ericanasstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle verkligen behöva en bra vårmössa till mellanpojken så den här utlottningen missar jag inte. Länkar i bloggen./Carro

Evelina sa...

Jag har länkat i min blogg också!

Jennie sa...

Grattis! Jag är gärna med och tävlar om en mössa!
Jennie/Den lilla gröna

Jonglören sa...

Tack för gratulationen till min dotters födelse. Här vill jag gärna vara med och tävla. Ska länka också. Eller göra mitt bästa för vår dator strular för tillfället. Länken hittar du i min vänsterspalt när den väl kommit upp.

Alla kan sy sa...

Vilka fina mössor du syr! Jag är med och testar min tur, jag som aldrig vinner något. Jag har länkat från bloggen också.

TANT GRÖN sa...

Jag är gärna med och tävlar om en fin mössa!

Jennie sa...

Grattis ! Jag är med och tävlar om en mössa , brukar aldrig vinna ! Jag har länkat i min blogg !

h/saltaste bönan sa...

Stort grattis!! Jag vill gärna vara med och tävla om en cool vårmössa. Hoppas jag vinner...

Ps. Jag länkar!

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med och tävlar och jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/mossa-5.html

info@annakarlsson.se

Annika sa...

Jag vill INTE missa chansen att ge min son en av de snyggaste mössorna i byn! :) "Myrtyget" var ju grymt häftigt!!!

Länkar här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/mossa-fangoria-15.html

/Annika
familjenpettersson@hotmail.se

kristinh sa...

Är gärna med och tävlar/Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Hej!
Jag är jättergärna med och tävlar om en praktiskt och rikigt snygg möösa!!

Cattis109@hotmail.com

joannah sa...

Jag vill gärna vinna en mössa från dig! Länkar på min blogg!

Annica sa...

skulle vilja vinna en vårmössa till mitt barn ;D

bloodsband@live.se

Anita sa...

Hittade till din blogg idag, är gärna med å tävlar om en mössa till min son.
miros79[at]hotmail.com

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

Tessan sa...

jag är gärna med och tävlar, jättefina mössor =)
har länkat i min blogg
ericasmamma.blogg.se


tessan_mustonen@hotmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med bursdagene! Jeg vil gjerne være med på to lodd! Har laget link på bloggen min.

Stina sa...

GRATTIS till både bebis och födelsedag!

JAg är gärna med och tävlar om en mössa till min dotter!

JAg har länkat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/04/1-maj_9240.html

KRAM Stina

tina sa...

hej hej! jag skulle vilja vinna en mössa med det fina elefanttyget!!
martina_holst@hotmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla om en av dina fina mössor. Länkar drt gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-en-mossa-3.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^
Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/may/tavling-valfri-mossa-15.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Camilla sa...

Hej!
Jag vill gärna vinna en mössa, har länkat på min blogg.

Hälsningar Camilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...