söndag 14 mars 2010

Vår lördag och lite om söndagens planer...

Här kommer bilder på dagens sötisar! =)Kiron gillar snörena till mina gamla sim-medaljer, de åker fram hela tiden fast jag plockar undan dem...får hålla koll bara när han ska ha dem på sig!
Tiril nyammad och söt i "Name it"-body och "Me Too"-byxor! =)
Idag står veckohandling på agendan, sen får vi se vad som mer hinns med. En promenad suktar M efter, får väl ta oss ut på det då, soligt och 1,5 grad minus här...=) Är lite grejer här hemma som vi skulle behöva greja också, men förstår ju även M att han vill komma ut när han står inne i en industrilokal hela dagarna på jobbet.
Och dessa gardiner lär jag väl inte hinna börja på denna helg heller...
Nattens sömn var urdålig, men jag fick sova lite extra på morgonen. Jag höll mig vaken igår till 22 för att se vinnaren av Melodifestivalen...Vad hände?? Jaja, tycker inte låten är dålig men inte heller bra. Hejade på Timotej, lite typiskt mig...
Tiril och M myste lite när han kommit hem från jobbet igår. =) Jag fick också åka på Erikshjälpen, woohoo, hittade ett trikåtyg som jag ska sy body och tights till Tiril av.
Mats och Hanna kom på besök lagom till Johan och Jennie kom hem med en trött Kiron. Han var ovanligt lugn och verkar ha haft en härlig dag, lekt med andra barn i backen.
Mats o Hanna hade med sig fika, gott!
Goskruttan sov sött medan vi "stora" fikade...=)
När hon vaknat fick morbror Johan hålla sin lilla systerdotter, innan hungerskriken satte in!
M fick ha premiär på bärsele för Tiril igår när jag duschade...hon verkade gilla det ganska bra och somnade snart. =)

2 kommentarer:

Maria sa...

Hon såg ut att trivas i selen =)

Anonym sa...

va gullig hon är!! hon ser ut att ha det riktigt mysigt i pappas knä ju=). Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...