tisdag 30 mars 2010

GRATTIS MATTIAS 29 ÅR!

Idag fyller min stora kärlek 29 år...=) En dag som alla andra, han jobbar, Kiron är på dagis och jag och Tiril ska strax trava iväg mot BVC för läkarbesök. Men älskling, jag lovar att vi ska fira riktigt nån dag framöver! Vi funderar på att ha barnvakt för Kiron nån helg och äta god mat och se film...
Vi har ju dessutom varit tillsammans i 10 år på torsdag 1 april...Blev tillsammans 2000 sista terminen på gymnasiet (även om vi "strulat" lite tidigare...;O))
Så här söta var våra barn igår när de väntade på att Mattias skulle komma hem! Ja som sagt, strax iväg på BVC för läkarbesök och förhoppningsvis vägning och mätning! Lillan är 7 veckor och 2 dagar...
Gårdagskvällen gick förresten jättebra, vaggade Tiril i babysittern medan Kiron fick sitta i mitt knä och lyssna på bok och dricka lelle, sen hann jag lägga Kiron precis när Tiril blev hungrig igen. Och M kom dessutom hem tidigare än beräknat, han skippade att sitta kvar och småprata..=) Så vi började se andra delen av "Millennium". Har ju inte läst böckerna, spännande!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...