lördag 16 januari 2010

Sen morgon och seg.

Tänk, nu är vi i v.40!! Fullgångna 39 idag. Om magen finns kvar ikväll...(tror jag säkert) kommer en ny magbild imorgon. =)

Imorse höll jag på svimma när jag kollade på klockan. Hela familjen hade sovit till 9.30!!! Vi var stundvis vaken inatt iofs. men ändå. Så detta blir en sån där sen dag. Allt senare än vanligt.
Suttit ett bra tag nu och segat vid datorn, läst massa bloggar osv.

Har haft besök av svärmor med make på deras väg mot Sundsvall. Tokmörk bild på rufsig Kiron i farmors knä...Senare idag har vi tänkt åka ner på stan och fika nånstans kanske, blev inget fika igår. Kiron ska inte sova nån lunchvila idag eftersom det blev så sent imorse, tänkte vi.
Nån som har middagsförslag? Idag har vi inget planerat, vet ej vad vi ska äta riktigt...

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh så skönt att få sovit ut lite på morgonen, det behöver ni hihih eftersom ni kommer få åka in i natt. ( Tror jag) Jag tycker det är så roligt att gissa lite, har alltid haft rätt när jag gissat. Vi får se om jag får rätt denna gång.hihih Sååå spännande. Jag har inga bra middags tips men vi ska göra hembakad pizza i dag. Önskar er en trevlig lördag.
KRAM!

Anonym sa...

Stek laxfileer och krydda med peppar, salt och citronpeppar, häll sedan creme fraiche över och låt det stå på mycket svag värme så cremefraichen smälter.
Skiva tomater och häll ned i en panna tillsammans med fetaost och låt det bli varmt.
Servera med fullkornsris - Så gott!!

Hälsningar
Helena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...