torsdag 14 januari 2010

Rensat lite, lugn dag och chokladsugen!

En ny dag till ända! Ja vad fort det går...8 dagar till BF!
Så här långt gick jag inte med Kiron, har jag glömt att skriva. Han föddes med planerat snitt i v. 38+4, alltså "igår"!(Grav-räknaren visar en dag fel av nån anledning, men BF stämmer)!=) Så vid det här laget låg vi på BB med honom.
Ännu en lugn dag, förutom lite rensande då. =) Jag har sytt mer men inget jag kan visa än... Och vi gjorde den där rensningen i Kirons gosedjur, la undan en stor påse gosedjur att spara, och en stor påse skänkte vi till Erikshjälpen. Och ändå är gästsängen full av gosedjur. =)

Var iväg och handlade lite och Kiron fick åka "brum-brum-vagn" (kundvagn med "bil" under som barnen kan åka i).
Sen det vanliga, middag fiskgratäng, åh gott! Dusch och bad ikväll, och sen läs och lelle.
Ny gosig pyamas! Nu ligger Kiron, vi ska se lite inspelat och äta lite chokladpudding...jag fick sånt chokladsug ikväll!
Sofie och Peter fick förresten sin Vilma idag, GRATTIS!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...