lördag 30 januari 2010

Min graviditet v. 42, varit på 30-årskalas och lördagsmys...

Ja vi är ju i v. 42 nu...herregud aldrig trodde jag det skulle gå så långt över...8 dagar idag. Och mer lär det bli. Här är alltså bild tagen idag, v.41+0. Min syster och mor tycker magen är högre igen men det kan ju oxå bero på att knyttet växt mer. Kiron var inte stor när han föddes, lite liten kanske, 3194 g, men han föddes ju också i v. 38+4. Denna bebis har haft över 2 veckor mer hittills att växa på sig!
Kiron sa när vi fotade: "Blir fint! Bebis magen, lelle!" =) Vi var som sagt iväg på min kusins 30-årskalas idag. Kiron fick träffa mommo och mojfar och sina kusiner, här sitter han med Moa och Wilma och fikar...=) Blev en del förlossningsprat, alla väntar på bebis. =) Förlossningsförloppen kan verkligen bli olika...
Kom hem och M fixade mat, jag hade sån huvudvärk och mådde illa, la mig på soffan och slumrade en stund. Har haft mycket magvärk idag och det trycker så mycket så jag tycker inte det borde hålla mycket längre!!!
Middag blev lövbiff och klyftpotatis o bearnaise. Till efterrätt ananas, nu får vi se om den har någon verkan, haha! =)
M gjorde oxå varsin alkoholfri paraply-drink till oss, kändes riktigt lyxigt! Ser kanske diskmedelsfärgad ut på bilden men den var god!!
Lördagsmys med film och gott väntar...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...