lördag 9 januari 2010

Kvällsplaner...

Sytt lite idag, en del färdigt men har inte lagt ut det i bloggen än...Har mått lite kymigt idag och haft mycket sammandragningar, så jag fick lägga mig en stund och lyssna på avslappningsCD och vila. Det står i alla böcker att man ska försöka vila en stund varje dag såhär i slutet av graviditeten, men vem har tid med det??! När jag väntade Kiron så var det mycket vila, men nu...

Har ätit god kycklingfilé fylld med vitlöksost till ugnsrostad potatis och morötter och örtsås...Gott gott! M och Kiron var ut en sväng efter maten och åkte bob, och nu blir det luuuuuugnt!! Kvällen är redan fixad!
Blir nog bara en av filmerna, troligen Transformers, men vi får ha dem 2 dygn så...=) Ha det gott, nu ska jag läsa lite för min son.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...