onsdag 20 januari 2010

Irriterande (?) boa-behov, lite gnäll och trött rygg.

Lugna kvällen igen...blir TV och slappning, vila trötta ryggen. Varit aktiv vid symaskinen idag och sytt ett par hängselbrallor till knyttet...känner väl en viss stress över att jag sen inte kommer få så mycket sy-tid, så jag vill hinna så mycket som möjligt. Tror också boa-behovet denna graviditet tar sig uttryck i min sömnad...M vill att jag ska ta det lugnare och vila mer. Men jag kan ju iallafall sitta ner när jag syr. Är mycket annat jag skulle önska jag hann med oxå men. Jaja.

Kiron varit extra trött och grinig idag tycker jag, sjuka på gång? Är väl så.
Igår frågade vi ju på dagis om Kirons slogs och de sa nej...idag hade han tydligen gjort det. Typiskt.


Nu TV! Ska förmodligen se "Morden" som vi har inspelat sen tidigare...En gnutta "Lyxfällan" först...

1 kommentar:

Maria sa...

Söndagen den 24 januari då är det dax för den lille att komma ut. =) kram maria

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...