måndag 11 januari 2010

Härlig morgon!

Härlig morgon!
Jag har sovit så gott inatt, förutom att jag har haft en hel del mag-värk, men har kunnat sova ändå, känt det mest när jag varit upp på toa. Drömde att jag började blöda lite och var tvungen att titta efter så det inte stämde...
Fick sovmorgon till 9...och sen kom sambon med frukost på sängen!!! Underbart, undrar vad jag gjort för att förtjäna denna behandling!? =)

Nu ska vi strax ta en liten promenad i det vackra vädret, -8 grader och sol!!! Ser en massa människor som är ute och går, alla vill väl ut efter köldknäppen som varit.

Kiron mumsar macka men vem har ro att sitta still, så den intas i lekrummet, vill helst att han sitter still i köket när han äter men han vill annorlunda...

4 kommentarer:

Maria sa...

Härligt med sovmorgon och frukost på sängen! Det förtjänar du! Javisst är det härligt med det sköna vädret vi har nu...blir nog en prommenad snart!
Kram

Anonym sa...

Hej, hoppas allt är bra med er spänannde o se när bebisen kommer. Jag röstade på att det blir en flicka jag ;D /// kram camilla

Anonym sa...

härlig start på dagen du fick då, din lyllos=). hoppas ni hade det härligt ute i fina vädret.
ja det där med att äta vid matbordet tycks inte vara nån höjdare här heller.
kram!!

Tova sa...

Mysiga bilder :)

Oh, snart dags ju, även för mig som är i v. 40 ;)

Helt otroligt, som du säger kan man knappt tro att man faktiskt kommer ligga där på BB en dag snart.
Fast det är ju första gången för mig, så det känns lite EXTRA overkligt ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...