onsdag 2 december 2009

Snabb shoppingrunda och födelsedagsuppvaktning!

Sytt på beställningar idag, har några att beta av. =)
När Kiron kommit hem från dagis och ätit mellis for vi ner på stan för en snabb shoppingrunda, 6 affärer på typ 30 min...Jag mår så lätt dåligt nu så snart jag går mer än 10 m känns det som, asjobbigt!!
Köpte presenter till Daniel, Ida och Ellen, julklappar till Moa och Kiron och löste ut mina Lergigan-tabletter (har inte hunnit förrän nu...) Jag hoppas verkligen jag inte blir lika trött av dem som av "vanliga" åksjuketabletter!!! De varnade för dåsighet nämligen...Ska ta en om dagen.
Sen for vi upp till familjen Fahlén/Johansson och grattade Daniel som fyller år idag. Gott med fika! =)Söt Robin!
Efter det var det en middagssugen familj som for hem och lagade köttbullar o makaroner...
Ja, det var vår dag!
Nu är det snart "Arga Snickaren" och te, woohoo! ;0)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...