måndag 7 december 2009

Kodsamlande och dålig sömn

Suttit vid datorn hela förmiddagen, grejat och kikat och räknat och haft mig... Ska skicka in koder till Nestlé, samlat ihop lite. Hoppas jag får nån fin premie. Semper-koderna kommer jag sälja istället, var verkligen fina premier men jag behövde fler för att få nån jag riktigt ville ha, därför kanske nån annan som saknar några kan få glädje av dem istället.

Inatt var det dålig sömn...vet ej vad orsaken var, det var inte Kiron eller katten denna gång (förutom att när jag väl höll på somna om så hoppade katten upp på mina ben!)... Jaja, sov lite längre iallafall.

Kan inte fatta att det redan är måndag igen. Tycker veckorna går snabbare nu än när jag jobbar.
Nu ska jag försöka ta mig an lite mönster & tygklippning, tror det blir lussebak imorgon mixat med sömnad, om jag orkar. På onsdag ska jag och Ia förmodligen träffa hela 2 gamla klasskompisar, ska bli så kul!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...