lördag 5 december 2009

Hungrig!!!

Vi väntar på pizzorna som vi beställt från Torino denna gång, brukar alltid nuförtiden beställa via onlinepizza.se och betala på en gång... Jag ska ha Palermo, med kyckling, banan o curry (love it!!!) och M kebabpizza, och Kiron får äta med oss bägge... Visar som tidsfördriv pyamasen och bodyn jag köpte idag...pyamas från H&M och body från Lindex, är så söt, står "Party in my crib" i silver på bröstet...=)
Var förbi Erikshjälpen och köpte en bok jag kikat på tidigare, Anne Rice´s"Nattens Furste" för 10 kr....=) Kiron fick en Pingu-film oxå. Annars tycker jag det är mer och mer sällan jag hittar något där nu.
Hoppas ni får en mysig lördagkväll, jag ska göra mitt bästa iallafall! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...