fredag 27 november 2009

Sjukskrivning, pigga kvällar och klipp!

Pratat med doktorn, sjukskriven ännu en månad och ska få prova några tabletter som är mot illamående...fast illamåendet är ju inte mitt största problem utan oftast en följd av yrseln, men jag är villig att prova. Så det skrev han ut, Lergigan (?) hette de.
Igårkväll...ja herregud, Kiron var vaken till runt 23.45 när vi äntligen somnade hela familjen! Han rev ur allt i sängen gång på gång, och hoppade ur sängen gång på gång!!! Nästan bättre om han är grinig och trött.
Idag verkar han inte nämnvärt tröttare ändå, konstigt. Vi får väl se, för han vaknade ändå i vanlig tid runt 7.30.

I eftermiddag ska jag iväg till
Rut & Karl och Ia o få en välbehövlig klippning!!! LÄNGTAR! Är så långhårig nu och det bara hänger och slänger.

Grabbsen har varit ut och lekt lite, vi har SOL idag!!!!
Till middag idag ska jag slänga ihop nåt med kyckling och indiska smaker, tror jag....
Nu ska vi äta risgrynsgröt till lunch, ha det!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...