onsdag 11 november 2009

Oinspirerad dag.

Lyst med min frånvaro här vid datorn idag också, ibland är det bara såna dagar... Är lite less och orkeslös. Grejat med det nämnda täcket, och idag har det j-lats en hel del så då blir man bara mer less. En sån dag det inte är meningen direkt att man ska sy... Så nu har jag gett upp för kvällen och samlar nya krafter till imorgon, Kiron klarar sig med åkpåsen så länge. Ni kan ju tänka er hur kul det känns när man sytt 1,5 m raksöm och sen måste sprätta upp...Men alla som syr har nog såna dagar ibland.

Väntar nu på att "Arga Snickaren" ska börja och pigga upp mig lite, och en mugg te på det också. Förlåt att jag är så oinspirerad och oinspirerande idag.
Nåt gulligt från idag var att jag och Kiron satt och kände på min mage och pratade om bebis, och då sa han "Bebi lelle!!", han tycker bebisen också ska få lelle....=)


Ett litet tips oxå, Fujidirekt har sitt erbjudande om 100 gratisbilder igen, fram t.o.m. 7 December! Gå in på www.fujidirekt.se/easy
Nä nu börjar Arga snickaren!! Ha det!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...