torsdag 26 november 2009

Mår dåligt!!!! Och foto på liten Kiron!

Sytt lite idag, som vanligt.

Vi var ner på stan när Kiron ätit mellis...han "babblade" på om dagis och tjejerna som är hans favoriter där...=)
Var först på Dollarstore och "storhandlade", haha, iallafall för att vara oss, köpte både gardiner och 2 löpare, några julstjärnor och lite annat smått...Sakta men säkert blir det jul här hemma.

På stan blev det faktiskt inget förutom linsvätska, jag började må så himla dåligt, yr, svårt att andas och trodde jag skulle svimma eller kräkas, så det var bara att skynda oss hem så jag fick lägga omkull mig en stund...M fixade maten, kunde äta lite iallafall. Mår fortfarande dåligt, hade ev. tänkt sy mer ikväll men det blir nog en vilokväll med Criminal Minds m.m...urk, trott jag ska kräkas flera gånger. I brist på foton idag så bjuder jag på en bild på färsk Kiron, 9 dagar gammal!!! Att han varit så liten!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...