lördag 7 november 2009

M fått mössa, och lite annat från vår dag!

Haft en bra och lugn dag! Vi var iväg en sväng på Eriks och Dollarstore, handlade lite smått o gott nödvändigt och onödigt...=) Sen lunch för Kiron, han var jättetrött och hängig, undrar om han håller på bli sjuk igen ändå??
Vid 13 kom lillebror och förströdde lite tid innan han skulle iväg och jobba igen, han hade delad dag idag. Jag sydde som vanligt litegrann, M har fått en mössa! =)Han blev ju utan när jag vann möss-tävlingarna. Men jag kan oxå använda den här....Ny modell för mig, se sybloggen.
Middag lax, mumsmums!! Vi tog en promenad före maten, i regnet, och Kiron lyckades ramla i en stor vattenpöl, lite lagom blöt... Tur han hade overallen... Efter maten fick Kiron bada, oj vad han älskar det!!! Sen kvällspyssel och nu snart TV-titt (M ser Simpsons just nu), Kiron har fått lelle och ska snart lägga sig. Jag hoppas ni får en bra lördagkväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...