lördag 28 november 2009

Leksaksbytardag och fotobok.

Kiron var vaken till 21-tiden igår...samma visa som vanligt, hoppar ur sängen. Tacksam iallafall att det inte var till 23.45 denna gång!

Imorse slängde vi i oss frukost och for sen på leksaksloppis/bytardag på Portalen. Fanns mycket grejer men vi köpte inte så mycket, var heller inte ute efter så mycket...Mycket folk och mycket att bära...fick svimanfall som vanligt.Men det blev en Learning Puppy från Fisher Price, en käpphäst med ljud, dock-potta, och lite böcker (kul att variera med lite "nya"!) o film. Hittade ett X-box spel till M oxå, hihi han är ju liten ibland han med...
Nu sitter jag och väljer ut bilder till en fotobok som jag ska göra, har en gratis innestående då jag bloggat om den tidigare. Måste göras senast måndag!!
Tänkt sy men dagen har bara ett visst antal timmar har jag hört...ska ta fram adventsstakarna idag oxå...och laga nåt gott med fläskfilé!
Kika förresten in på mina auktioner på Tradera, en del går ut imorgon!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...