söndag 25 oktober 2009

Vintertidsförvirring och söt sånglärka!

Imorse var det den allmänna förvirringen som alltid hör till när man byter mellan sommar & vintertid...Kiron vaknade på morgonen och hade kissat ner sig så M kikade på sin mobilklocka, och bytte sen i Kirons säng och gick och la sig igen...jag kikade på min mobilklocka, såg att den var 8.06, ungefär den tid vi brukar vakna när Kiron inte ska på dagis...Ms klocka visade 7.06 och därför trodde han att klockan var 6.06 (vintertid). Vi kom till slut fram till att klockan var 7.06, Ms mobilklocka ställer om sig själv men inte min. Så det var bara att vakna. Haha snurrigt... Måste visa vacker bild på Kiron från igår när vi skulle väcka honom efter lunchvilan...
Kiron ville se "pöke" imorse så här sitter han och ser Laban.

Igårkväll var Kiron så söt, jag gick och sjöng på Haiducci (Dragostea din tei) utan att tänka så mycket över det, och rätt vad det var sjöng Kiron efter mig...ni kan tänka er hur sött det lät, "aaa-iii, aaa-ooo, aaaa-a a"...Gullunge! Ångrar jag inte hade kameran tillgänglig. Ni får se "originalet"(?) istället.



Idag blir det lugn dag igen, tråkväder ute med regn...ska äta lax till middag, vanlig söndagsmiddag hos oss. MUMS!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...