lördag 24 oktober 2009

Söt bok och annat

Hittills idag har vi varit ner på Erikshjälpen en sväng och träffat familjen Fahlén/Johansson. Jag kunde inte motstå en liten bok till Kiron för 7 kr, Astrid Lindgren och Ilon Wiklands "Jag vill också ha ett syskon"...älskar Astrid Lindgren, och älskar Ilon Wiklands härliga illustrationer!!! Vi funderade på fika men Kiron var så gnällig och trött så vi for hem så han fick äta lunch och sen lägga sig att sova. M lagade omelett med broccoli åt oss 2, gott! Denna månad kommer bli mycket tight pengamässigt eftersom jag fick ansökan om sjukpenning igår och skickade in den direkt, men det dröjer ju ett tag innan de gått igenom allt, om den nu blir godkänd också då! Så inga pengar därifrån på ett tag...och lönen var bara OB denna månad eftersom jag varit sjukskriven sen slutet på september...Ojojoj... Ska lägga ut lite mer på Tradera så får man kanske lite extrapengar därifrån...

Ikväll ska vi äta mexikansk kycklinggryta enligt ett recept jag hittade på en annan blogg, dåligt nog så minns jag inte vilken nu! Receptet ser du nedan...=)
Ha det gott, nu ska jag sy!

2 kommentarer:

Erica sa...

Hej!
Jag undrar var du har köpt tårtoblaten med teletubbies? min son fyller snart 2 år och jag vill jättegärna ha en sån!! jättetacksam om du skriver svar!!! mvh
Erica

Fangoria sa...

Erica:
Jag hittade den på Tradera, sökte på tårtbilder, det finns nog nu också! =) Lycka till!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...