söndag 18 oktober 2009

Mer från Kirons 2-årsdag!

Jag vet att det har blivit MASSOR av bilder från Kirons födelsedagsfirande här, och jag hoppas ni har tålamod med mig!! =) Har haft en del besök idag, av farmor o Voitto, Ia o Molly & Robin, min äldsta vän Marianne, min lillebror Johan, och min syster Maria & Thomas och barnen Moa o Wilma. Vi hade skickat efter en tårtoblat med en fin Teletubbies-bild, så här fin blev tårtan!
Kiron blåste ut ljuset nästan helt själv (pappa puffade på lite också...)
Fikatajm med från vänster mig, Ia, Robin, Molly, Marianne, farmor Haidie o Voitto! Också huvudpersonen själv närmast kameran, förstås! Ia får en jättekram av både Molly och Kiron när de ska gå, tack för den fina presenten, var mycket uppskattad (han fick en liten pling-plong=gitarr..!)
Marianne läser lite för Kiron. Av henne fick han jättefina sagoböcker. Min bror Johan lyssnar han också...=)
Vi har inte träffat Marianne sen före hennes födelsedag i Maj, så hon fick paket av oss idag också. Kiron var så ivrig och inne i paketöppnande att han ville öppna även hennes paket...vilket han fick hjälpa till med! =)
Tre kusiner härjar omkring...Moa skjutsar Kiron, i mitten visar Kiron sitt fina blinkande polisljus till Duplo-bil han fått av dem, och nederst fikar syrrorna Moa och Wilma. Moa får också en jättekram när det är dags att åka hem!!!
Trött Kiron och trött Marianne. Hon stannade och åt middag med oss innan hon for hem till Umeå igen, en bit att åka! Vi beställde pizza, enklast och snabbast så, haha! Kiron hade redan ätit, sin favoritmat blodpudding!
Här är de jättefina presenterna! Tack så mycket allihop!!! Tror Kiron haft en toppen-dag! Han var helt slut sen...

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Verkar som Kiron haft en fin 2-årsdag!!
Grattis igen i efterskott!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...