fredag 2 oktober 2009

Magbild och tips om Homeparty!

Fått lite sytt idag, pysslat med en beställning! =) I övrigt har vi inte gjort så mycket, M har snickrat lite, Kiron busat, vi var på Dollarstore en sväng och åt sen makaroner och korv (lyxig fredagsmiddag va?) Sen for jag till Linda för Homepartyt. Det var ett jättemysigt party, två tjejer från Kramfors har bildat företag och säljer jättefina inredningsprylar som ljuslyktor, vaser, väggord, m.m.!!! Var verkligen snygga saker (Ia synd du inte kunde vara med...) =) För mig blev det två hjärtan att sätta på väggen som dekoration, och en hängande ljusboll. Och de var inte dyra heller!! Kika in på Kramfors Style, de fotade under partyt så jag kanske dyker upp där =)! De har tyvärr inte sortimentet på nätet och har fullbokat för partyn hela hösten, men till våren ska jag ev. ha ett party!!! =)Längtar till mina prylar kommer! Jag skulle vilja beställa mycket mer, men man har ju inte pengar!
Och nu har vi äntligen igen tagit en magbild!! Såhär är magen i v. 23+6 (jämför man med bilden för tre veckor sen har den växt MYCKET framåt!! =))
Här är den framifrån, haha ser ut som en stor boll!! Och man ser mitt kejsarsnittsärr...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...