torsdag 22 oktober 2009

Kiron fått ny leksak...

Vi var ner på Erikshjälpen och hittade en jättefin polis-elmotorcykel till Kiron! Haha, ännu mer fullt i lekrummet...Funderade på att spara den till julklapp men...det är ju långt till jul ju.
Vi rensade bort lite av hans "gamla" leksaker som gåvagnen, är ju rätt onödigt att den står framme, bättre den ställs undan i väntan på ny användare... Naturligtvis vill Kiron leka med precis det vi ska plocka undan precis när vi ska plocka undan det....
Kiron tog en liten tur på motorcykeln men jag tror han tyckte det gick lite fort eller så, för han avvaktar nu och står mest bredvid och pillar. Men det lossnar nog snart!
Ikväll/eftermiddag ska jag höra om familjen Fahlén/Johansson vill ha ett besök, tror jag. Känner för att vara lite sällskaplig.
Och helt apropå ingenting, jag tror jag blir GALEN på allt grus som dras in i huset den här årstiden!!!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...