fredag 23 oktober 2009

Grältyper

Våra gräl handlar oftast om ganska triviala saker i vardagen, som tvätt, mat och städning. Börjar vi tjafsa om en sak så urartar det ofta till flera saker. Men som tur är är ingen av oss långsur, det blir ett litet utbrott, man surar en stund och sen blir vi alltid vänner igen, är noga med det!!!
Har sällan bråkat om nåt allvarligt, och de sakerna går också att lösa. Skönt! Nästan alltid när jag blir arg så börjar jag gråta förr eller senare...Det är rätt jobbigt. M blir blixtförbannad när han blir arg och kan slå sönder nåt. Typ. Men det går fort över. Det kan jag också göra men det är sällan. Jag är en sån där som mer surar än blir arg, men när jag blir arg så blir det ordentligt.
Ja...nu vet ni mer om vilka sorts ilsketyper vi är, haha! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...