fredag 16 oktober 2009

Fotograferingen som höll på missas..!!

Fick ett bryskt uppvaknande imorse, av sambon som utbrast: "Oj jävlar!!" Vi hade försovit oss, fotograferingen på dagis!! Men vi hann, fast Kiron var inte särskilt glad när han inte fick dricka upp all välling innan han och sambon sprang över till dagis, som tur var ligger det ju bara 30 m bort... Det tog en kvart så var de tillbaka, och allt verkar gått bra. Får väl se när bilderna kommer, haha!! Typiskt nog så ramlade Kiron igår och slog kinden alldeles under vänstra ögat, en liten bula/blåning där, blir fint på fotot det...
Försöker fotografera men lillen vill bara att jag ska ta kamerafodralet först...
Äntligen sitter han stilla, med favorit DVD-fodralet i nävarna, är MeckarMicke för hela slanten som gäller nu. "PeckaPicke stäng!" (Med det menar han "sätt igång MeckarMicke", har lite svårt för öppna stänga starta stoppa...=))
Denna tröja sydde jag till fotograferingen.
Nu ska jag gå och göra lite havrerutor och sen ska jag sy så mycket jag hinner tills gästerna för dagen kommer, vi väntar mamma o pappa och Ms lillebror Mats o Hanna...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...