måndag 12 oktober 2009

En andfådd dag....

Fotograferingen på dagis idag blev inställd för fotografen är sjuk, så det blir på fredag istället...
Helt slut idag, en sån dag. Andfådd och yr bara jag rör mig. Sov dåligt inatt också...
Har hittills idag fotat lite urväxta kläder som jag ska lägga ut på Tradera när jag hinner och orkar... Nu sussar lillen och jag har tänkt kolla igenom lite mönster för ett "projekt" jag vill sy till Kirons födelsedag... M flåsar mig i nacken, han vill sitta vid datorn, så det är väl bäst man fattar sig kort.

1 kommentar:

Maria sa...

Jobbigt att du är så andfådd och yr! Måste vara läskigt!
Tråkigt att fotograferingen blev flyttad nu när du hunnit sy färdigt kläder och allt! Hoppas fotografen är frisk till fredag då! Gabriel blev jätte bra på sina kort från dagis! Är super nöjd! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...