tisdag 13 oktober 2009

Bilder fåtölj/liggstol!

Som jag skrev tidigare hittade vi en rottingliggstol/fåtölj idag, M for strax och hämtade den. Kiron blev överlycklig när han kom hem från dagis och såg den, har sen under dagen legat i den, klättrat på den, legat under den och åkt rutschkana på den...=) Så den är uppskattad! Även av kissen vars svans skymtar under den på bilden ovan...=) Mattias sitter nu i den och tittar på "Family Guy"... Dröjer nog ett tag innan jag använder den så mycket dock, blir så konstig ställning för mig med magen så det trycker på lungorna! =)
Idag kom också äntligen Blingo-mössorna jag beställde för längesen! En till bebis och en till Kiron...Kirons ser dock VÄLDIGT stor ut, vi får hoppas han kan ha den.
Vi var ut på en kort kvällspromenad strax före Kirons lelletajm ikväll, var så mysigt i mörkret!! Men jag måste komma ihåg reflexerna...

Nu ska vi se lite CSI...Trevlig kväll på er!

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh den där fotöljen har jag också stått och tittat på miljontals ggr på ikea och velat köpa! Ser skön ut! Jättefina mössor!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

..med chans att vinna ett finfint "vinterpaket" till ett värde av 500kr!

Kram

Anonym sa...

Hej gumman!! jättefin fåtölj ni skaffat, blev ju sugen på en själv=). kanske en sån man ska skaffa till Noah istället för rutchkana, hihi. jättefina mössor, vilken skillnad på nyfödd och Kirons. tackar så mycket för byxorna igen, de var jättefina och jag trodde de skulle bli för långa för Noah, men de passade faktiskt helt perfekt=).

kramar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...