torsdag 24 september 2009

Viktigt möte på jobbet idag.

Ja, jag är fortsatt sjukskriven denna vecka ut, ger det inte med sig måste jag nog gå till doktorn (är en sån som drar mig i det längsta innan nån får mig dit...) Men idag har vi ett superviktigt möte på jobbet som jag kanske måste ta mig till, är ju trots allt kapabel att sitta och lyssna iallafall. Så det blir det nog. Är ju så många omstruktureringar och så, så det känns som om man vill hålla sig uppdaterad in i det sista.
Fått höra det nya schemat som förmodligen ska bli, jag blev nöjd med det, går nog inte att få bättre heller! En arbetskompis som suttit och gjort allas scheman, vilket jobb!
Nä nu ska jag se om jag hinner och orkar klippa till nåt syprojekt, vi ska på kalas på lördag och jag vill gärna ha ett par nya byxor till Kiron till dess...med många pauser så går det bättre!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...