söndag 13 september 2009

Kvällssysslor

Nu har vi mumsat i oss hemgjord kebabtallrik, gott gott. När vi plockade undan råkade M tappa en tallrik som gick i kras, vilket resulterade i att Kiron som tyckte det var skitkul dängde sitt glas rakt i golvet. Det höll otroligt nog. Liten härmapa va? Dagens coolaste: Cardigan från Ellos, T-shirt från Åhlens och jeans från Lindex!

M är borta på samfällighetsmöte nu igen så jag och Kiron är ensamma. Pyamasen är på, nappen i mun, Bä i famnen, återstår bara lelle om ca. 1 timme...Nu är det "Pettson & Findus" på Barnkanalen, var tydligen roligt.

Om ni kikar in på sybloggen kan ni se vad det blev idag på "Blå Porten", tyger som vanligt! =) Dessa var otroligt fina så jag kunde inte låta bli.
Jag har klippt lite tyg idag så jag förhoppningsvis ska hinna sy lite imorgon.
Imorgon är det dagis för Kiron, jag och M funderar på att åka och äta frukost på nåt café, mysigt!
16.00 imorgon har jag möte på jobbet, nervigt. Sen till kvällen jobbar jag, två nätter.
Några av mina auktioner går ut idag, så det blir väl lite packande också.
Ha en trevlig kväll! Jag lär kika in hit senare ikväll oxå!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...