söndag 27 september 2009

Initiativlös idag.

Har varit rätt slut och trött idag, inte orkat ta mig för något speciellt. Slagit in lite Tradera-paket, sett lite TV...M har byggt hyllor uppe i sovrummet så nu kan jag snart flytta upp mina tyger! Men vi ska ju "piffa till" framöver också, tapetsera osv. Vi har köpt ett litet skrivbord på Blå Porten som jag ska använda som sybord, och en kontorsstol igår, så symaskinen kan flytta upp! Fast bordet vill vi iofs. snygga till lite också...

Imorgon bitti ska jag ringa och försöka få tid att träffa en doktor tror jag. Yrseln ger inte med sig.
Nåt roligare med graviditeten är att man känner sparkarna högre upp nu, sen en tid tillbaka, alltså är livmodern rätt stor antar jag, sparkar väl snart mot revbenen, haha!
Orkar inte ens laga mat idag, så den stora frågan är: Pizza eller skrovmål??? Hmm, stora bekymmer här..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...