onsdag 2 september 2009

Fixartagen...

Som jag skrev igår kväll är vi på pysslar o fixar-humör här hemma, och nu har M kastat sig på nästa projekt. Vi ska ta bort den stora men låga dubbelsängen vi har i Kirons lekrum/gästrum, och få ihop en egenkomponerad (M) gavel med 2 madrasser på som en soffa/schäslong istället, tar betydligt mindre plats och vi får kanske rum för den fina stora hylla vi vill ha! Så det är vad M pysslar med just nu, jag får ta över när det gäller att klä om madrasserna i nåt fint tyg...=)
Under sängen kan det gömma sig mycket prylar...

Jag ska klippa en del av tygerna som budats på i mina auktioner, och sedan lägga ut auktioner på lite av Kirons urvuxna kläder, bla. Får se vad mer man hinner idag, klippa tyger tar längre tid än man kan tro...förra veckan när jag la ut auktionerna och mätte alla tyger så hade jag sån JÄTTEträningsvärk i benen dagarna efter, haha! M fick ta över och mäta de sista för jag blir så lätt andfådd och slut nu, och yr!! Hoppas jag inte får sån yrsel som när jag väntade Kiron, då blev jag sjukskriven i v.25. Haft några dagar nu med långvarig yrsel...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...