måndag 27 juli 2009

Woohoo!!! Vunnit en underbar vinst!!!!!

Ja...såhär är det när man inte kollar mailen jätteofta...Nu när jag kikade in upptäckte jag att jag vunnit 300 kr på Sydrömmar i en tävling i SyMirres blogg! Gissa om jag blev glad!!! Svårt bara att välja vad jag vill köpa, finns så mycket fint!
Tänkte visa vad vi köpte åt Kiron i torsdags, på P.OPs rea hittade vi den här fina T-shirten, är i stl. 104 men sitter bra redan nu!
Och jag gillar velourisarna på Lindex, fast de i större storlekar ser lite annorlunda ut...ja, jag köpte dem på tjejsidan!
Vi blev kvar här i Härnösand inatt, jag sitter och betalar räkningarna nu, och sen ska vi åka upp till stugan igen, mamma o pappas stuga denna gång (fast de ligger ju bredvid varandra, den och Haidies...) Får se när vi kommer hemåt igen. Vi ska vara kattvakt åt Haidies katter några dagar iallafall. Hoppas vi får finare väder, lite sol skulle inte skada!

4 kommentarer:

Anonym sa...

grattis till vinsten!! jättefin t-skirt och byxa. har flera såna där velourbyxor från Lindex, är så mysiga. hoppas ni får bra vid stugan!! kram

solokatt76 sa...

Grattis till vinsten! Vad skoj!

Men stl 104!! Jisses vad Kiron är lång!

Här har vi precis upptäckt att byxor i stl 80 nog bör arkiveras....

Maria sa...

Kul med vinsten!
Hoppas ni får lite finare väder uppe i stugan! Vad gulligt med din grav.mätare här på sidan! Vad tiden går fort! Kram

Theresh sa...

Jag har skrivit en förfrågan till dej på familjeliv :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...