onsdag 1 juli 2009

Två gamla bilder.

Idag tror jag det är varmaste om än inte soligaste dagen hittills, puh, går inte att vara ute! Kiron fick plaska lite i poolen för ca. 1 timme sen. Sen har vi varit inne, M är iväg med en vän och äter lunch. Senare idag tänkte vi försöka söka upp en badplats och svalka oss lite. Jag hade tänkt få sy lite idag men det ser inte ut att hinnas med...
Bjuder på två bilder tagna för precis 1 år sen, jag och Ia har tagit med pojkarna, här Robin 10 månader och Kiron 8,5 mån och fikat på Kanalcaféet, tror det regnade den dagen.
Imorgon blir det dagis för Kiron, han är piggare nu och det stod i mina böcker att man kunde låta de gå efter 2 dagars antibiotikabehandling vid halsfluss. Jag ska jobba inatt så skönt om jag kan sova nån annanstans än vårt heta sovrum imorgon.
Kiron sov till 9 imorse, igår likadant, så dagen blir lite "förskjuten", eftersom han somnar senare och sover oroligare. Nu ska han få lite lunch!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...