måndag 13 juli 2009

Inte mycket händer här...

Blev inget blogginlägg imorse, utan jag valde att lyssna klart på det spännande slutet på ljudboken "Svart Fjäril" istället...=) Jag gillar Anna Janssons böcker, de är spännande.

Inte mycket har ju hänt i helgen då jag jobbat...sova, äta, jobba är väl vad som händer. Men nu är jag ledig två nätter!

Lagat spaghetti och köttfärssås till middag idag, gott och det var längesen vi gjorde det! Suttit nu och betalat två Tradera-auktioner bara, tyger som vanligt...Fast det var ett tag sen nu jag gjorde nåt Tradera-köp.

Nu ska vi se inspelade Poirot från igår...Mys med deckare!


Vette sjutton vad det är med Kiron idag, jättegnällig och nu är han rädd för ballonger också. Han har blivit väldigt "skvätten" på sistonde, blyg och rädd för mycket. Måste vara nån fas, hoppas det iallafall. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

det är så himla kul med ljudböcker!! Noah har också blivit ovanligt rädd för saker som han inte var förut, men jag tror bara det är faser de kommer in i. hoppas allt annars är bra med dig. kramisar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...