fredag 3 juli 2009

Firande av lillebror.

Wooha, vad gör jag uppe än?! Borde lagt mig och sovit vid det här laget...
Vill ju som vanligt skriva lite blogg först bara, och suttit och läst en massa andra och då blir det såhär...

I förrgår opererade M Kirons favvo Bä som han har på dagarna, han hade fått nåt hål. Kiron ser lite nyfiket men ängsligt på, inte göra illa honom!

Bror skulle bort idag så vi klämde in ett födelsedagsbesök igår istället, men stressigt blev det! For så snart vi ätit middag, dvs. inte långt efter jag vaknat...Som vanligt när man har bråttom så är det förseningar, hamnade i broöppningen och asfaltering av E4:an, fick ta gamla, liten omväg.

Han fick av oss ett durkslag (deras gamla har gått sönder!) och presentkort. =)
Tror alla passade på att komma samtidigt, var många i deras inte jättestora lägenhet, men trevligt var det! Jennie gör alltid MASSOR av fika, fanns massa olika kakor o bullar, jordgubbstårta och smörgåstårta.
Maria och Wilma fikar...och busar lite. Wilma har blivit så jätteduktig att prata, surrar konstant! Hon älskar "majänger"!
Kiron glad med tårtfejs!!

Hemma igen sent för Kiron, lelle och sen sovatajm. Såhär ligger han oftast när han ska äta kvällslelle, i min famn och pillar med mitt hår samtidigt, har alltid gjort det, sen han ammade...=)

Jobbat inatt, nu är jag ledig i helgen! Hoppas på halvfint väder iallafall, behöver inte vara tokhett!
Nu fick jag precis en slängpuss av min son på väg till dagis! Härligt! =)

2 kommentarer:

Ztampe sa...

Vilkar blickar Kiron har när nallen lagas. :-)
Och vad mysigt han ser ut att ha det när han dricker lelle.
Kram

solokatt76 sa...

Kul att se att det inte bara är mamman som tråcklar och syr i familjen =)

Tur att det gick och laga favvo Bä:n då!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...