onsdag 24 juni 2009

Tävlingar och knäppa katter.

Ännu en solig dag, njuter!
Ändå sitter jag här inne? Vi har ju stationär dator, önskar man kunde sitta ute med datorn ibland...M har åkt iväg till Birsta med Daniel, hjälpa honom bära. Jag ska sy men kikar på lite tävlingar jag tror jag ska joina, finns i min tävlingsblogg!
Kiron var ivrig att gå på dagis imorse!


Fick spunk på katten imorse, nu när det är så fint ute vill hon direkt ut tidigt på morgonen, så hon jamar och har sig för att väcka en så man ska släppa ut henne. Jag vägrar prompt kliva upp för att göra det!!!!
Hela vintrarna och så är hon inne, är ingen typisk utekatt som är ute hela dagarna utan springer ut och in hela tiden dagar som detta. Och på natten vill hon inte vara ute.

Nej usch vad törstig jag blev nu, bye bye, måste tanka på vätska!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...