onsdag 24 juni 2009

Livebilder på knickers, söta sommarbarn och hav.

Nu är jag klippt! Härligt med lite kortare hår nu på sommaren!
Är dock inte i ordninggjord och precis duschat, så jag ska försöka fixa till det lite imorgon så får ni se!

Somrig Kiron med "bromban", vattenspridaren.Ia och barnen kom på eftermiddagen, barnen fick springa i vattenspridaren (blomman) och sen bada pool, har ju varit tokvarmt idag!! Toklekte tills de var kalla! =) Och en del kläder blev rätt blöta med, haha, jag och Ia fick oss två duschar av vattenslangen också, av olyckshändelse(?)!

Jag fick fina livebilder av barnen Fahlén med knickersen, Ia var jättenöjd med byxorna vilket känns så bra! Molly var så duktig att posa! =)

Robin är söt som socker!Vi åt middag sedan de åkt, baguette med skagenröra för oss och makaroner o köttbullar för Kiron. Sen åkte vi ut till Smitingen och kände lite på vattnet, Kiron doppade sig nästan helt. Kallt! Men han älskar vatten!
Nu ligger lillen, och vi väntar på att Miss Marple ska börja, har köpt jordgubbar som jag ska festa lite på. Glömde dock glassen...får prova med pinnglass, hehe!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt med klippning, väntar bara på bilder=). så fina ungarna var och då ska man ju inte snacka om hur fina de var med byxorna, jisses så fina!! du kan ju snart starta din egna butik, vetja;-). kram på er!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...