tisdag 23 juni 2009

GRATTIS MAMMA! Och pappa också ju, på bröllopsdagen!

Oh what a wonderful morning...!

Suttit ute och ätit frukost, och börjat om på Sandemo-serien jag skrivit om tidigare, lika bra att läsa om från början...=) Nu fick jag lite lust att sy så M har tagit ut symaskinen åt mig. Här sitter vi!

Genom fönstret här kan jag se dagis där alla barn (inte många där nu) och fröknar precis satt sig och äter lunch, korv tror jag, de äter utomhus. =) Kikat på Kiron som sprungit omkring och lekt. Snart ska han nog sova och sen komma hem!
I eftermiddag blir det en tripp till Bollsta igen, älskade mamma fyller år idag och så har hon och pappa 31-årig bröllopsdag! Bild från förra året då de firade 30-årig bröllopsdag! Mina söta fina föräldrar, bättre kan man inte önska sig!

Här är skorna jag köpte igår, vanliga enkla svarta.

Och Kirons "Pirates of the Caribbean"-pyamas, stl. 86/92 men ser stor ut i storleken så funkar nog som 98..=)

49.90:- för pyamasen tycker jag är ett fynd!

1 kommentar:

Maria sa...

Snart får ni ju gifta er =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...