torsdag 25 juni 2009

Eftermiddag med glass och bad...

Efter Murberget for vi hem och åt lunch, och sen när Kiron (som knappt orkat hålla ögonen öppna i bilen, fick prata med honom hela tiden!) sov lunchsömn festade jag och M på glass!! Jättestora kulor i bägare!! MMM!

Slappade sen, tror jag slumrade till en stund där i den behagliga skuggiga värmen...
När Kiron vaknat och ätit lite och vi packat, och letat, och strulat...kom vi äntligen iväg till Stallarna för att bada! Alla 3 badade faktiskt, mitt första dopp för i år, woohoo! Kallt men skönt!!
Kiron ser fascinerat på när pappa blåser upp badringen...Kiron ville aldrig sluta bada, men...han blir ju så snabbt kall!
Närbild på sötisen, som ni ser har han slagit näsan, skrapsår som blivit skorpa, stod på näsan för några dagar sen...

Åt sill och potatis till middag, riktig sommarmat!

Imorgon jobbar jag igen..så i helgen hoppas jag verkligen på mindre värme, elakt va mot er som är lediga? Nä men ska man sova på dagarna är det ganska svårt när det är 30 grader ute....

1 månad till semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

t.o.m JAG önskar mig mindre värme trots att jag är ledig. min förkylning blir ju bara värre i denna värmen!!

guud va gott med glass, såg ju inte dum ut precis=). blev också läskad av sill och potatis, gott!! kiron är så söt!! skönt med dopp.

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...