söndag 17 maj 2009

Vår schlager/tacokväll...

När vi lämnat av Kiron igår for vi direkt till lillebror och Jennie. Fixade mig klar, lyssnade på lite musik... Tacobuffén var god, åt så magen var fyrkantig..

Jennie jobbade i baren, vi satt med Therese, en barndomskompis till vår familj!
Johan stod tillfälligt när Jennie inte kunde för en stund...fiskar efter dricks!=)

Lillebror o jag!
Under omröstningen så passade folk på att köra lite skämt, Jennie var en av dom...har ni hört den här?

"Det var en tant som hade 3 pudlar som hette Fina, Bröst och Mina. Hon var ute och gick med dem då de plötsligt sprang iväg. Hon sökte och sökte... Hon såg en gubbe som satt på en bänk, sprang fram till honom och frågade "har du sett Mina Fina Bröst?!" Han svarade: "Nä, men jag skulle gärna vilja se dom!"

Hahahaha!!!
Och jag tycker att helt rätt låt vann, hejade också på Island, men de kom ju iallafall 2:a!

1 kommentar:

tess trött tokig morsa sa...

Tävlingen Fantasikompaniet har avslutas,
är du den lyckliga vinnren? kika in bloggen och ta reda på det

så har jag 2 grymma tävlingar till du missar väl inte dom?

http://misstessan82.blogg.se/2009/may/tavling-urbanfamilyse.html

http://misstessan82.blogg.se/2009/may/mandag-tavling.html

ha en underbar kväll, ja vet jag ska

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...