måndag 11 maj 2009

Ute hela dagen!

Idag hade jag tänkt:
* klippa tyger till fler sommarplagg att sy framöver
*ev. sy ett par små byxor
*städa lite här inomhus
*kanske kanske rensa lite i rabatten...
*slå in ett tradera-paket
*skicka iväg några mail

Av detta har jag gjort:
*rensat i rabatten

*mailat....

Hahaha...annars har det bara blivit utomhus hela dagen, satt först och njöt av kaffet och ljudboken som jag skrev, sedan tog vi en promenad ner till ICA, postade några paket och köpte varsin Piggelin. Den är så klassisk och god!!!Hemåt, lekte lite i en lekpark, rensade rabatt lite. Sen kom Ia och barnen på besök, barnen hjälptes åt att försöka tömma vår lilla grusgång på grus helt o hållet. =)När de åkt återgick jag till att rensa rabatten...Så det har varit en härlig utedag!!

Nu ska vi faktiskt ta och gå ut en stund till, ev. spela lite boule. Idag blev det fiskbullar och potatis till middag, var Ms tur att laga då jag ska jobba ikväll.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...