söndag 31 maj 2009

Mors dag!

Haft en härlig morsdag!

Vi for upp till Bollsta och åt lite god paj hos mamma o pappa. Kiron ville inte sova riktigt än så vi åkte till Ms mamma som var uppe i deras stuga, och åt tårta. När Kiron sovit klart fick han känna på vattnet i sjön...(pappan kände han oxå!)
Här har ni mitt paradis på jorden... Min mamma och pappa äger stugan bredvid Ms mammas, perfekt! Vi brukar vara här åtminstonde några veckor varje sommar om vi kan och får. Man känner friden sprida sig i kroppen när man kommer upp dit...
Vi åkte tillbaka till mamma o pappa sen (Kiron körde, som ni ser, hehe) och åt middag, älgstek och färskpotatis-sallad, mumma!Hemöver sedan, jag och Kiron planterade lite plant medan M var på möte med samfällighetsföreningen, han är ju ordförande nu så kan inte utebli...

Sen har vi myst till "En vampyrs Bekännelse", en av mina favoritfilmer, efter att Kiron somnat...
Nu ska jag sova, jag har varit TRÖTT hela eftermiddagen...

1 kommentar:

Maria sa...

Verkligen ett sommarparadis på jorden! Drömmer mig bort om att äga en sån plats nån gång i mitt liv! :-) Vilken härlig dag ni måste haft!
Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...